OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
- Obsługa gwarancyjna jest świadczona przez firmę Intercom24 sp z o.o. , al Pisłsudskiego 77, 05-070 Sulejówek, NIP 822 239 27 95
- Firma Intercom udziela Zamawiającemu na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.
Zasilacze do urządzeń są objętę 3-miesięczną gwarancją. - Jako datę rozpoczęcia biegu okresu gwarancji, traktuje się datę sprzedaży widoczną na dokumencie sprzedaży (faktura VAT).
- Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru lub obniżenia jego ceny, z wyjątkiem uszkodzeń wymienionych w punkcie 16 .
- O zaistniałych wadach Zamawiający powinien niezwłocznie powiadomić przedstawiciela firmy Intercom
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa uprawnionego do gwarancji do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia. Gwarant nie odpowiada za szkody w mieniu wyrządzone przez wadliwy produkt.
- Reklamowany sprzęt, klient zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Intercom Marcin Turek na własny koszt i ryzyko, w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego
- Firma Intercom rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował wadliwym towarem wraz z pełnym opisem usterki. Brak załączonego opisu usterki będzie skutkował wydłużeniem tego terminu.
- Intercom zastrzega sobie prawo od odmówienia naprawy gwarancyjnej i odesłania sprzętu do Zamawiającego na jego koszt, w przypadku nieczytelnych numerów seryjnych
- W przypadku, gdy nie zostanie stwierdzone uszkodzenie urządzenia lub uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika, Intercom obciąży zamawiającego kosztami konserwacji, czyszczenia, ekspertyz oraz transportu do siedziby Zamawiającego.
- W przypadku gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, Intercom uprawniony jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.
- Intercom dołoży wszelkich starań, aby zasadne reklamacje były zrealizowane w ciągu 21 dni od daty rozpatrzenia. W przypadku, gdy realizacja reklamacji nie będzie możliwa w tym terminie, Intercom poinformuje Zamawiającego o szczególnym trybie postępowania.
- Reklamacje zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do wstrzymania lub odmowy płatności za dany towar.
- Gwarancja nie obejmuje rozwiązywania problemów spowodowanych przez niezgodność z innymi urządzeniami lub usługami.
- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu lub dostarczonego z urządzeniem.
- Na podstawie art.558 par.1 k.c. na wszystkie sprzedawane towary, Intercom Marcin Turek wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek:
- zdarzeń losowych (zalanie, pożar, uszkodzenie na skutek wyładowania elektrycznego itp.)
- uszkodzeń mechanicznych
- eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem urządzenia w tym wynikającej z braku wiedzy użytkownika
- przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione
REKLAMACJE PRZESYŁEK
- Wszelkie reklamacje do firm przewozowych mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. Spisany protokół należy przesłać do siedziby naszej firmy. Jest on podstawą do wymiany towaru na nowy.
- Jeżeli uszkodzenie lub niezgodność co do zawartości przesyłki została zauważona po odjeździe Kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z najbliższym odziałem Firmy Kurierskiej (telefon podany jest na liście przewozowym) oraz zażądać ponownego przyjazdu Kuriera w celu spisania protokołu szkody.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzić zawartości paczki w obecności dostarczyciela (Kuriera).