Ta strona używa plików cookie. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

ZAMKNIJ

Kategorie


     ZWROTY
 
  1. Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanych produktów, jednak w trosce o satysfakcję każdego Kupującego w naszym sklepie, informujemy, że zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w firmie Intercom bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od daty otrzymania towaru.
  2. W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie (z własnoręcznym podpisem) w wyżej określonym terminie. Zwroty po tym terminie nie będą uwzględniane.
  3. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego, tj. w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku lub innym oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania czy zniszczenia. Otwarcie opakowania bądź zerwanie plomb gwarancyjnych wyklucza możliwości zwrotu.
  4. Ze zwracanym towarem należy zwrócić fakturę VAT lub paragon.
  5. Koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Pieniądze są zwracane przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 5 dni roboczych.
  6. Firma Intercom nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem zwracanego towaru ponosi Kupujący.
  7. Jeżeli zwracany towar spełnia wymagania określone w pkt 3, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do kupującego listem poleconym. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do siedziby firmy Intercom. Po jej otrzymaniu, w ciągu 5 dni roboczych, dokonujemy zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Koszty odesłania towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy, nie podlegają zwrotowi. Podkreślamy- koszt dostawy i odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  8. Zamiast zwrotu pieniędzy, Kupujący ma możliwość wymiany produktu na inny, dostępny w naszej ofercie.
  9. Kupujący zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ on zniszczeniu podczas transportu.
  10. Firma Intercom nie wypożycza produktów do testowania i z tego powodu klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży. 

     REKLAMACJE
 
  1. Wszelkie reklamacje do firm przewozowych mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. Spisany protokół należy przesłać do siedziby naszej firmy. Jest on podstawą do wymiany towaru na nowy.
  2. Jeżeli uszkodzenie lub niezgodność co do zawartości przesyłki została zauważona po odjeździe Kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z najbliższym odziałem Firmy Kurierskiej (telefon podany jest na liście przewozowym) oraz zażądać ponownego przyjazdu Kuriera w celu spisania protokołu szkody.
  3. Koszty dostawy i odesłania towaru do firmy Intercom nie podlegają zwrotowi.
  4. Firma Intercom nie ponosi odpowiedzialności za skutki błędnego stosowania produktu wynikającego z niezgodnego z przeznaczeniem użycia lub błędnej interpretacji dołączonej instrukcji.
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon z opisem reklamacji.
  6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, firma Intercom zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  7.  Nie będą brane pod uwagę reklamacje powstałe z tytułu:
        - niewłaściwego użytkowania towaru lub jego konserwacji
        - różnic w kolorystyce produktu, które wynikły z innych ustawień monitora Klienta
        - został zniszczony lub uszkodzony podczas transportu
  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzić zawartości paczki w obecności dostarczyciela (Kuriera).